2015. január 5., hétfő

Nagy olvasási kihívás

Ancsi blogján találtam rá a következő kihívásra, amely ötven könyvet foglal magába. Meglátjuk, hányat tudok majd kipipálni az év végén.


2 0 1 5 - b e n   e l o l v a s t a m ... 

egy könyvet, ami több mint ötszáz oldal. Csabai László: Szindbád Szibériában
egy klasszikus romantikus könyvet.
egy könyvet, amiből film is készült.
egy könyvet, ami ebben az évben jelent meg. Fredrik Backman: Itt járt Britt-Marie
egy könyvet, aminek a címében számjegyek szerepelnek.
egy könyvet, aminek szerzője még nincs 30 éves.
egy könyvet, aminek szereplői nem emberek.
egy vicces könyvet. Francesca Simon: Rosszcsont Peti és a foci
egy könyvet, amit nő írt. Meave Binchy: Heart and Soul
egy könyvet, aminek címe csupán egy szóból áll. Tóth Krisztina: Pillanatragasztó
egy novelláskötetet. Rados Virág: In flagranti
egy könyvet, ami egy másik országban játszódik. Susanna Tamaro: Felelj nekem
egy szépirodalmi művet.
egy népszerű szerző első könyvét.
egy könyvet, amit a kedvenc íróm írt, de eddig még nem olvastam.
egy könyvet, amit egy barátom ajánlott. Le Child: Elvarázsolt dollárok
egy Pulitzer Díjas művet. Jhumpa Lahiri: Beceneve Gogol
egy igaz történeten alapuló könyvet. Katarina Janouch: Nyaralás
egy könyvet az „Ezeket egyszer el kell olvasnom!” listám aljáról. Jhumpa Lahiri: Egy ismeretlen világ
egy könyvet, amit édesanyám szeret.
egy könyvet, ami ijesztő. Mikael Niemi: Özönvíz
egy több mint százéves művet.
egy könyvet, amit csupán a borítója alapján választottam ki. Doris Dörrie: Álomférfi
egy könyvet, amit még az iskolában kellett volna elolvasnom.
egy memoárt.
egy könyvet, aminek egy nap alatt a végére lehet érni.
egy könyvet, aminek a címében ellentétes jelentésű szavak szerepelnek.
egy könyvet, ami egy olyan helyen játszódik, ahová mindig is el akartam jutni. Popper Péter: Út a tükrökön át
egy könyvet, ami abban az évben jelent meg, amikor születtem.
egy könyvet, amiről rossz véleményeket hallottam.
egy trilógiát.
gyerekkorom egy könyvét.
egy könyvet, amiben szerelmi háromszög van.
egy könyvet, ami a jövőben játszódik.
egy könyvet, ami egy gimnáziumban játszódik.
egy könyvet, aminek a címében szerepel egy szín.
egy könyvet, ami megríkatott.
egy varázslatos könyvet. Nádori Lídia: Sárkány a lépcsőházban
egy képregényt. Tintin és a picarók
egy könyvet, aminek írójától még nem olvastam eddig semmit. Ola Larsmo: Cselédnek nem
egy könyvet, ami az enyém, de eddig még nem olvastam el. 
egy könyvet, ami a szülővárosomban játszódik.
egy könyvet, ami eredetileg nem az anyanyelvemen íródott. Björn Hellberg: Gyűlölködők
egy könyvet, ami karácsonykor játszódik.
egy könyvet, aminek írójának monogramja megegyezik az enyémmel.
egy drámát.
egy betiltott könyvet.
egy könyvet, ami egy televíziós műsoron alapul vagy az készült belőle.
egy könyvet, amit többször elkezdtem, de sosem olvastam végig. Parti Nagy Lajos: Hősöm tere

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése